• سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ -
  • 17 September 2024

  • سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ -
  • 17 September 2024
۴۲۰ میلیارد هزینه جابه‌جایی تاسیسات آب؛

تقاطع حیاتی کرمان معطل تخصیص بودجه

درخواست شهرداری کرمان برای تخصیص بودجه ۴۲۰ میلیارد ریالی به منظور انتقال خط لوله شرکت آب برای جابه جایی تاسیسات شهری تقاطع غیرهمسطح شهدای خلبان یکی از دستور کارهای مهم شورای شهر کرمان بود.شهردار کرمان تاکید کرد: اگر این بودجه تخصیص داده نشود، کار با وقفه روبرو می شود...

محسن تویسرکانی افزود: اداره آبفا برای این جابه جایی گفته چون در بودجه امسال این طرح دیده نشده نمی توان برای آن پولی پرداخت.
وی تاکید کرد: بر اساس جلسات انجام شده، هزینه این جابه جایی را از طریق تهاتر با پیمانکار تامین می شود و پولی پرداخت نمی شود.
رییس کمیسیون بودجه، منابع پایدار و سرمایه‌گذاری شورای شهر کرمان نیز گفت: ما به دلیل حساسیت و اهمیت طرح زیرگذر شهدای خلبان از هر اقدام تعاملی در راستای پیشرفت پروژه استقبال می کنیم.
حسین چناریان بیان کرد: اراده ای در دولت برای اجرای قانون درآمدهای پایدار نمی بینیم که باید به دستگاه های اجرایی تذکر دهیم، اما تقاضا دارم با توجه به اهمیت موضوع به این پیشنهاد شهرداری رای بدهیم.
محمد امینی زاده رییس کمیسیون حقوقی، نظارت و ارزیابی شورای شهر کرمان در این رابطه اظهار داشت: جابه جایی تاسیسات در پروژه تقاطع شهدای خلبان از طریق معاونت عمرانی استانداری پیگیری شود.
محمود بابایی رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر کرمان نیز بیان کرد: از اهتمام شهرداری برای اجرای این طرح تشکر می کنم، اما اختصاص هزینه برای جابه جایی تاسیسات شهری توسط شورا و شهرداری نباید برای دستگاه ها رویه شود.
به گزارش ایرنا، اعضای شورای شهر در پاسخ به نامه شهرداری کرمان بابت انتقال خط لوله شرکت آب برای جابه جایی تاسیسات شهری تقاطع غیرهمسطح شهدای خلبان رای گیری کردند که با توجه به تبصره ۲ بند ۹ ماده ۲ در قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها، با پیشنهاد شهرداری موافقت نشد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/12150
اخبار مرتبط
نظرات شما